Rollup reklamowy – eksponuj treści reklamowe

Tradycyjne formy reklamy nadal cieszą się dużą popularnością ze względu na swoja skuteczność i efektowność przekazu reklamowego. Nadal ma silną pozycję i stanowi wartość w strategii marketingowej wielu firm. Pomimo rozwoju reklamy cyfrowej i internetowej, jest wiele popularnych produktów marketingowych, które od lat pełnią ważną rolę – jak m.in. rollup reklamowy.

Popularny od lat system wystawienniczy

Rollup reklamowy jest niezwykle popularnym i skutecznym narzędziem promocyjnym, które można spotkać w różnych miejscach – jak m.in. centra handlowe, biura, hotele, targi, konferencje, banki i wiele innych. Jest to samodzielne urządzenie, które służy do wyeksponowania grafiki lub plakatu reklamowego.

Roll up to prosty i estetyczny stojak reklamowy, ale bardzo dobrze pełniący swoje zadanie. Jest systemem wystawienniczym cieszącym się bardzo dużą popularnością od wielu lat. Składa się z kilku elementów – z kasetki, poręcznej torby transportowej, składanego masztu oraz z grafiki, którą montuje się w kasetce. Dowiedz się, dlaczego warto nadal korzystać ze stojaków reklamowych.

Stojak reklamowy – podstawowe zalety

To mobilny stojak reklamowy, który jest dostępny w różnych rozmiarach i kształtach. Wybór rollupów jest duży i można znaleźć model odpowiedni do konkretnych potrzeb reklamowych. Stojak reklamowy może być wykonany z różnych materiałów – jak m.in. aluminium, stali lub tworzywa sztucznego. Wyróżnia go mimo to trwałość i odporność na uszkodzenia.

Rollupy są lekkie i przenośne, dzięki czemu są też bardzo wygodne w transporcie, a także łatwe do montażu i demontażu, co umożliwia szybką zmianę treści reklamowej.  To z kolei daje elastyczność i możliwość wykorzystania ich w różnych miejscach i sytuacjach. Są również trwałe i odporne na warunki atmosferyczne, co czyni je idealnymi do użycia zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz pomieszczeń.

Niedroga i skuteczna reklama tradycyjna

Rollup reklamowy to jeden ze sposobów na tanią i skuteczną reklamę. Przede wszystkim pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów, bo od razu przyciąga uwagę. Reklama tradycyjna ma potencjał dotarcia do szerokiej grupy odbiorców i warto stosować ją równolegle z marketingiem w Internecie.

Dzięki swojej widoczności i profesjonalnemu wyglądowi rollup reklamowy jest w stanie wyróżnić się w tłumie, a grafika czy treść zapadnie w pamięć odbiorców. Co więcej, stojaki reklamowe są stosunkowo tanie w porównaniu do innych form reklamy, co nadal czyni je atrakcyjnym rozwiązaniem dla firm o różnych budżetach.